Rezultaty w zawodach

wtorek, 12 maja 2015

Trening czynie mistrza!

Miałem mały przestój z wpisami, ale zbliża mi się termin obrony i coraz częstrze wizyty u promotora, oraz kończenie pracy dały o sobie znać, i czasu jakoś tak brakowało ;p Ale już to nadrabiam

Już w najbliższą niedzielę (17 maja) odbędzie się 5 Maraton Opolski, gdzie oprócz biegu tytułowego wystartuje jeszcze klika zawodów, w typ półmaraton, w którym będę miał przyjemność uczestniczyć :) Dlatego postanowiłem wczoraj sprawdzić się w jakiej jestem formie, i w jakiej strefie czasowej powinienem się ustawić.
Założeniem było ukończenie 20.097 km w ciągu przynajmniej 1g:50m, co się udało zrealizować!! :D Czas wg Endomondo to 1g:49m:53s, czyli tylko o 1 minutę i 41 sekund gorzej od życiówki!!
Trasa jaką pokonałem, to ściezki w ogół moich osiedli, jedna pętla, i do tego 4 kilometry końcówki na bieżni.

Początkowo zakładałem sobie, że przez pierwsze 10-12 kilometrów będę trzymał się tępa około 5:20 km/min. Jednak biegło się tak dobrze, że założeń tych nie spełniłem i u udawało się biec szybciej :)


Jak widać, tylko 6 międzyczasów było powyżej 5:20 na kilometr, co wydaje mi się być dobrym wynikiem. Mam nadzieję, że na zawodach adrenalina, i fakt, że biegnie się w dużej grupie pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszego rezultatu, a jak się uda, to może nawet życiówka padnie.

Dodam tylko, że podczas biegu posiłkowałem się trzema żelami (na 6, 12 i 16 kilometrze) i jak zawsze spełniły swoje przeznaczenie i dodawały energii, która przy tej pogodzie była jak najbardziej potrzebna (cały czas świeciło słonko, temperatura około 23-25 stopni).

Ogólnie z biegu jestem bardzo zadowolony, tylko jeden raz pojawił się malutki kryzys przy 10 kilometrze, a tak po za tym, to biegło się bezproblemowo. Dodatkowo na pewno pomagał fakt, że końcówkę przebiegłem na bieżni, gdzie zawsze dobrze mi się biega, i nie ma problemów z finiszowanie, tak, jak by to było gdzieś normalnie na chodniku ;p


Mam nadzieję, że również dobrze będzie na głównych zawodach i wynik będzie bardzo dobry!!

Pozdrawiam, K.G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz