Rezultaty w zawodach

środa, 29 kwietnia 2015

Półmaratony, półmaratony wszędzie

Jako, że od ostatniego występu na zawodach trochę czasu minęło, i zdążyłem odpocząć po maratonie w Łodzi, czas na kolejne wyzwanie. Tym razem dystans będzie o połowę krótszy, a więc 21,087 km. Będzie to Półmaraton Opolski 2015.
Ogólnie w cykl całej imprezy wchodzą 5 biegów:
- Bieg Festiwalowy (3,5km)
- Sztafety Firmowe (5,3km+5,3km+5,3km+5,3km)
- Bieg na 10 km
- Półmaraton
- Maraton.

Bieg odbędzie się 17 maja w Opolu. Numer jaki został mi przydzielony, to 1450
Na ten moment zgłoszonych zawodników jest 482 jednak jeszcze przez ponad 2 tygodnie lista startowa będzie otwarta, więc na pewno lista ta się powiększy.
Jako, że zgłoszenie i opłatę dokonałem po 20 kwietnia, wpisowe kosztowało mnie 80 złotych. W ramach tego otrzymałem pakiet startowy, w skład którego wchodzi: numer startowy z chipem jednorazowym i agrafki, koszulka techniczna i skarpety biegowe (przy wpłacie przed 20.04.2015), bon na Pasta Party, worek i numer na odzież do przechowalni, informator, materiały od sponsorów, napoje na trasie i mecie, ciepły posiłek po biegu. Wszyscy uczestnicy biegu mogą skorzystać z masażu w pobliżu mety. Jak widać zestaw nie odbiega od tego typu podobnych w innych biegach

Niestety spóźniłem się o 4 dni i nie otrzymam odzieży, szczególnie szkoda mi koszulki, gdyż jest to fajna pamiątka, ale tym razem się nie udało ;p No trudno, następnym razem trzeba się wcześniej ogarnąć i zapisać!

Co do samego występu, to do Opola wybieram się już 16 maja, i skorzystam z proponowanego noclegu na hali sportowej. Z tego co widziałem, ze Szczecina oprócz mnie pojawi się jeszcze jedna zawodniczka, tak więc reprezentacja naszego miasta za duża nie będzie. Miejmy nadzieję, że ilość nie przełoży się na jakość ;p

Wynik jaki chciałbym uzyskać i jaki by mnie zadowalał to poniżej 1g:45m, co jednocześnie byłoby rekordem życiowym. Wydaje mi się, że czas jest do zrobienia, jednak zadanie to nie będzie łatwe. Ale trzeba sobie stawiać coraz ambitniejsze cele i do nich dążyć, tak więc staram się to zrobić ;p

Pozdrawiam K.G.

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia :) Taki czas w półmaratonie to dla mnie marzenie, mam nadzieje, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń