Rezultaty w zawodach

niedziela, 26 kwietnia 2015

Witam :D

Biegać każdy może!

Siedząc pewnego dnia przed komputerem w oczy wpadł mi artykuł, w którym ogłoszono bieg na 6 kilometrów w Lasku Arkońskim w Szczecinie (Bieg Rodzinny - DOM LEKARSKI). Pomyślałem sobie, że to chyba jest dystans, który dam radę pokonać. Postanowiłem się zapisać i zacząć przygotowania. Do biegu był tylko tydzień. I to był tydzień, który całkowicie odmienił moje życie. Zawody ukończyłem na 19 miejscu (bodajże 68 uczestników) z czasem około 27 minut. Od tamtego czasu (był to wrzesień 2014 roku) biegam regularnie.



Pierwsze zawody, pierwsze emocje związane ze startem, to coś, czego nie da się zapomnieć. A adrenalina, która buzuje w żyłach, kiedy stoisz na linii startu i czekasz na strzał jest czymś nie do zastąpienia. Choć już kilka biegów mam za sobą, to dalej w momencie wyczekiwania mam na rękach gęsią skórkę :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz